Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
نكت مصرية صور حب قصص اسماء بنات

نكت للبخلاء نادرة

June 25 2016 , Written by admin

  • مره بخيل قاعد بيسمع محطه الراديو عن حفله خيريه ووقت لما جه منظم
     الحفله وقال دلوقت هنجمع التبرعات راح البخيل قفل الراديو بسرعه
  • واحد بخيل قاعد متعصب وزعلان مراته بتسأله مالك قالها الصيدليه عامله خصم ومافيش حد فينا عيان
  • بخيل قال لابنة هاتلى بقرش جبنة فإبنة راح ورجع قال لابوه البقال بيقولى خلى ابوك يجى يلحس السكينة
  • ﻣﺮﺓ ﻓﻲ3ﺑﺨﻼﺀ ﺭﺍﺣﻮ ﻟﻲ ﺗﺒﺮﻉ ﻟجﻤﻌﻴﺔ ﺧﻴﺮﻳﺔ ﻓﺎﻻﻭﻝ ﻗﺎﻝ ﺍﻧﺎ ﺣﻄلﻊ ﻣﺒل ﻎ ﻭ ﺍﺭﻣﻴﻪ ﻋلﻲ ﺍﻟﺤﻴﻄﺔ ﻭ ﺍﻟلﻲ ﻳلﺰﺀ ﺣﺘﺒﺮﻉ ﺑﻴﻪ ﺍﻟلﻲ ﻳﻮﻗﻊ ﺍﺧﺪﻭ ﺍﻧﺎ ﻭ ﺍﻟﺘﺎﻧﻲ ﻗﺎﻝ ﺍﻧﺎ ﺍﻟﻤﺒلﻎ ﺍﻟلﻲ ﺍﺣﺪﻓﻮ ﻓﻲ ﺍﻟﺴﻤﺎ ﻭ ﻳلﺰﻕ ﺣﺘﺒﺮﻉ ﺑﻴﻪ ﺍﻟلﻲ ﻳﻨﺰﻝ ﺣﺨﺪﻭ ﺍﻧﺎ ﻭ ﺍﻟﺘﺎﻟﺖ ﻗﺎﻝ ﺍﻧﺎ ﺣﺮﺳﻢ ﺧﺮﻡ ﻭ ﺍﺭﻣﻲ ﺍﻟﻔلﻮﺱ ﺍﻟلﻲ ﻳﻮﻗﻊ ﺟﻮﺓ ﺣﺘﺒﺮﻉ ﺑﻴﻪ
  • ﺑﺨﻴﻞ ﺭﺍﺡ ﻋﺸﺎﻥ ﻳﺘجﻮﺯ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﻌﺮﻭﺳﺔ ﺑﻴﻘﻮﻟﻮﺍ ﺍﺣﻨﺎ ﻋﺎﻳﺰﻳﻦ ﻣﻬﺮ ﻋﺸﺮ ﺗﻼﻑ ﺟﻨﻴﺔ ﺍﻟﺒﺨﻴﻞ ﻗﺎﻟﻪ: ﺍﻳﻪ ﻋﺸﺮ ﺗﻼﻑ ﺟﻨﻴﺔ ﺩﻩ ﺍﻧﺎ ﻣﻌﺮﻭﺽ ﻋلﻴﺎ ﺑﺎﻟﻔﻴﻦ ﻭﺣﺎﻣﻞ ﻛﻤﺎﻥ؟

جلس أحد البخلاء مع زوجته يأكلان الغداء في قدر . فقال : ما أطيب الغداء لولا الزحام .

فقالت الزوجة : أي زحام ولا يوجد إلا أنا وأنت .

فرد الزوج البخيل : كنت أتمنى لو كنت أنا والقدر فقط !!!! #############

قال الطبيب للبخيل : خذ من هذا الدواء أربع ملاعق كل يوم .

فرد البخيل : لكن يا دكتور .. لا يوجد عندي إلا ملعقتين فقط ! فما العمل ؟؟

#############

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك #############

واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس

مره واحد مسطول رجع البيت متاخر الساعه تلاته بليل بيبخبط على الباب فتحت له اخته راح ضربها بالالم على وشها وقالها( والله ما انتي داخله )

 

بيقولك مرة واحد قرر يرشح نفسه رئيس الجمهورية، مسكوه بتوع أمن الدولة و قالولوا أنت عبيط ولا ايه، قالهم هو شرط اساسى يعنى ؟

نكت

نكت

ﻣﺤﺸﺶ ﺟﺎﺯﻑ ﺑ ﺣﻴﺎﺗﻪ ﻭ ﺩﺧﻞ ﻋﻠﻰ ﺑﻴﺖ ﺑيﺘحﺮﻕ ﻭ ﻃﻠﻊ ﺃﺭﺑﻊ ﺃﺷﺨﺎﺹ ﺑ ﺍﻟﻘﻮﻩ . . ﻭ ﺑ ﺍﻟﺮﻏﻢ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻲ عملة ﺇﻧﺴﺠﻦ ، ﻟﻴﺶ ؟ ﻹ‌ﻧﻪ ﻛﻞ ﺍﻟﻠﻲ ﻃﻠﻌﻬﻢ ﻛﺎﻧﻮﺍ ﺭﺟﺎﻝ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﺪﻧﻲنكت

Share this post

Repost0

Comment on this post