Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
نكت مصرية صور حب قصص اسماء بنات

مجموعه نكت للبخلاء

June 25 2016 , Written by admin

  • بلديتنا اشترى موبايل سامسونج راح بعت رسالة لخطيبته متتصليش على النوكيا علشان بيعته
  • واحد قاعد يحمد ربنا انه مش صيني فواحد قاله ليه كده قاله انت غبي انا معرفش ولا كلمه صيني
  • مره سمكه نزلت الميه غرقت
  • ﻣﺤﺸﺶ ﺣﺐ يدير ﺗﺠﺮﺑــﻪ زي ﺍﻟﻌﻠﻤﺎﺀ ﺟﺎﺏَ ﺣﻤﺎﻣــﻪ ﻭ ﻗﺎﻟﻬﺎ ” ﻫﺶ ” ﻃﺎﺭﺕ ** ﺍﻟﻴﻮﻡ ﺍﻟﺜﺎﻧﻲ ﺟﺎﺏَ ﺣﻤﺎﻣــﻪ ﻗﺺ ﺭﻳﺸﻬﺎ ﻭ ﻗﺎﻟﻬﺎ “ﻫﺶ ﻫﺶ ﻫﺶ ” مطرتش! ﻛﺘﺐ ﻣﻼﺣﻈــﺔ : ﻋﻨﺪﻣﺎ ﻧﻘﺺ ﺭﻳﺶ ﺍﻟﺤﻤﺎﻣــﺔ ﻓﺄﻧﻬﺎ ﻻ ﺗﺴﻤﻊ
  • مره ولد بيقول لي ابوه انا عيز اكمل درستي بره رد ابوه وقاله خلي امك تفرشلك في الصاله

قال البخيل الأول : سأرسم دائرة على الأرض وأرمي المال في السماء فالمال الذي يسقط بداخلها لي . والمال الذي يسقط خارجها للفقراء !

قال الثاني : أما أنا فسأرسم خطاً على الأرض . وأرمي المال في السماء . فالمال الذي على يمين الخط لي والمال الذي على شمال الخط للفقراء !!

فقال الثالث ( وكان أشدهم بخلاً ) : أما أنا فسأرمي المال في السماء . فالمال الذي يسقط على الأرض لي . والمال الذي يبقى في السماء فللفقراء !!! #############

قال الولد الصغير لأمه مستغرباً : عجباً من جيراننا ما أبخلهم !

الأم : كيف ؟

الولد : لقد أقاموا الدنيا ولم يقعدوها لأن ابنهم ابتلع ½ ريال !!! #############

البخيل : حظي سيئ !!

الصديق : ولماذا ؟

البخيل : لأن الصيدلية التي بجوارنا أعلنت عن تخفيضات وليس فينا أحد مريض !!!

نكت مصرية نكات مضحكة نكت
الابن بابا انا رايح رحله مع المدرسه الاسبوع اللي جاي الاب مفيش رحلات الابن ليه بس الاب انا خايف عليك يابني انت مش شايف البلد بايظه وبلطجيه وانقلاب امني الابن بابا انا معايا فلوس الرحله متقلقش الاب تروح وترجع بالسلامه يابني

 

نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017082
مجنون ومجنونة كانو ماشيين جمب بسين في مستشفي المجانين فالمجنون رمي نفسه في المياه والمجنونة انقذته جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندي ليكي خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتي وهتخرجي من المستشفي والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه قالت له لا ده انا كنت معلقاه عشان ينشف

نكت

نكت

نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017083
واحدة بعتت مسج لخطيبها حبيبي اذا كنت نايم ابعتلي حلمك واذا كنت تبكي ابعتلي دموعك واذا كنت تضحك ابعتلي ضحكتك رد عليها حبيبتي انا في التواليت ابعتلك ايهنكت

Share this post

Repost0

Comment on this post